بررسي عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک

مطالب دیگر:
🔗پک شماره 1: مجموعه آهنگ های مناسب ساخت تیزر تبلیغاتی ,آنونس , وله و کلیپ 🔗پاورپوینت تاریخچه اداره امور عمومی در ایران تا پیروزی انقلاب اسلامی🔗دانلود پروژه آماده افترافکت استارت فیلم : Stomping Intro بهمراه دمو🔗پاورپوینت مدیریت اندازه گیری عملکرد🔗پاورپوینت مديريت بحران و پدافند غيرعامل🔗پاورپوینت با موضوع ارزيابي با رويكرد توانمندسازي كاركنان🔗پاورپوینت با موضوع مبانی انضباط و اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان🔗پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی برای تجارت الکترونیکی🔗پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی مدیریت استراتژیک🔗پاورپوینت با موضوع تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی🔗پاورپوینت با موضوع توانمندسازي كاركنان: از تئوري تا عمل🔗پاورپوینت با موضوع توليد در كلاس جهاني🔗پاورپوینت با موضوع تئوريهاي كلاسيك مديريت🔗پاورپوینت با موضوع تئوری های مدیریت دولتی🔗پاورپوینت با موضوع تئوري‌هاي مديريت و سازمان در جهان امروز🔗پاورپوینت با موضوع سیستم پاداش🔗پاورپوینت با موضوع سیستمهای اطلاعات مدیریت🔗پاورپوینت با موضوع شگردهای سیاسی ، قدرت و تصمیم گیری سازمانی🔗پاورپوینت با موضوع کیفیت زندگی کاری در دنیای امروز🔗پاورپوینت با موضوع مبانی مدیریت حقوق و دستمزد
بررسي عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک|32011533|hda
نمونه ای دیگر از بهترین فایل ها با عنوان بررسي عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک آماده دریافت می باشد.تحقیق حاضر با عنوان ملي مرکزی شهرستان كاشان،از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در168صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد.

===================================================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com info@neginfile.ir
===================================================================================

قسمتهایی کوتاه از متن
چکیده
در این تحقیق به بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملي مرکزی شهرستان كاشان می پردازیم. تعداد 322 نفر از مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان کاشان در این تحقیق مورد پرسش قرار گرفتند. روش تحقیق به صورت نظری و پیمایشی می باشد که ابزار گردآوری پرسشنامه و نمونه گیری از نوع تصادفی و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است . نتایج بدست آمده از این تحقیق به شرح زیر است:
متغیرهای امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، ارائه اطلاعات ، کیفیت ارتباط اینترنتی و مفید بودن به ترتیب بالاترین تأثیر رگرسیونی را روی متغیر پذیرش بانکداری اینترنتی دارند.
واژگان کلیدی: بانکداری الکترونیک ، کیفیت ارتباطات اینترنتی ، امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، لذت ادارکی ، مفید بودن ، ارائه اطلاعات.
مقدمه
توسعه فن آوری های ارتباطی و اطلاعاتی آثار بسیار مثبتی در عرصه های مختلف اجتماعی، علمی و اقتصادی جوامعی که از این فن آوری ها بهره مناسب را برده اند گذاشته است. در این میان و با توجه به تحولات عظیم صورت گرفته در ساختار اقتصادی و نظام های مالی نقش بانک ها به عنوان عناصر تاثیر گذار در اقتصاد بیش از پیش پر رنگ تر و مهم تر شده است.
تردیدی نیست که رمز بقا و پیشرفت سازمان ها ، ارائه خدمات با کیفیت برتر بوده و نظام بانکی به عنوان یک صنعت خدماتی از این قاعده مستثنی نیست. در همین راستا به واسطه گسترش شدید رقابت و پویایی اقتصاد، سیاست های استراتژیک و تجاری بر حفظ اعتماد مشتریان نسبت به سازمان متمرکز شده اند. خدمات الکترونیکی از لحاظ حفظ و جذب مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.
در اين فصل ، محقق به بيان مساله اصلي پژوهش و تشريح و بيان آن ، ضرورت انجام تحقيق ، فرضيه هاي تحقيق ، اهداف ، روش انجام و روش گردآوري اطلاعات مي پردازد و نمونه و جامعه آماري و روش هاي نمونه گيري به طور خلاصه بيان مي شوند .
فهرست مطالب
چکیده
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه
1-1. بیان مساله
1-2. اهميت و ضرورت تحقيق
1-3. اهداف تحقيق
1-3-1. هدف اصلي
1-3-2. اهداف فرعي
1-4. سوالات تحقیق
1-4-1. سوال اصلی تحقیق
1-4-2 . سوالات فرعی تحقیق
1-5. فرضیات تحقیق
1- 6. قلمرو تحقيق
1-6-1. قلمرو زمانی
1-6-2 . قلمرو مکانی
1-7 . چارچوب نظری تحقیق
1-8 . تعریف اصطلاحات و واژه ها
1-9 . مدل تحقیق
1-10. متدولوژی تحقیق
فصل دوم :ادبیات تحقیق
بخش اول : مفاهیم نظری در مورد بانکداری الکترونیک
2-1-1. ويژگي هاي بانكداري الكترونيكي
2-1-1-1. سرعت
2-1-1-2.درستي(صحت)
2-1-1-3. تجربه ( مهارت) مشتري
2-1-2. انواع بانكداري الكترونيك
2-1-2-1.بانکداری خانگی
2-1-2-2.بانکداری از راه دور
2-1-2-3. بانکداری اینترنتی
2-1-2-4. تلفن بانک
2-1-2-5. بانکداری از طریق تلویزیون بانکی
2-1-2-6. خودپرداز
2-1-3. تاريخچه بانكداري الكترونيك در جهان
2-1-3-1. تاریخچه دولت الکترونیک
2-1-4. تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران
2-1-4-1. دولت الکترونیک در ایران
2-1-4-2. تکامل وتوسعه دولت الکترونیکی
2-1-4-3. بررسی اثرات دولت الکترونیک
2-1-4-3-1. سطح کلان(دولت)
2-1-4-3-2. سطح خرد(سازمان ها- کارکنان ومدیریت)
2-1-5. سطوح بانكداري الكترونيك
2-1-5-1. بانكداري الكترونيكي مصرف کننده ( در سطح مشتری)
2-1-5-2. بانكداري الكترونيكي بین بانکی
2-1-6. ادوار بانكداري مدرن
2-1-6-1. دوره اول: اتوماسيون پشت باجه
2-1-6-2. دوره دوم: اتوماسيون جلوي باجه
2-1-6-3. دوره سوم: متصل كردن مشتريان به حساب هايشان
2-1-6-4. دوره چهارم يكپارچه سازي سيستم ها و مرتبط كردن مشتري با عمليات بانكي
2-1-7. مقايسه بانكداري الكترونيكي با بانكداري سنتي
2-1-8. ضرورت هاي گسترش بانكداري الكترونيكي
2-1-8-1. افزايش كارايي مبادلات
2-1-8-2. صرفه های مقیاس کوچک تر
2-1-8-3. تقلیل هزینه های اولیه و تغییر موانع ورود به بازار
2-1-9. ت