بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر رضایت مشتری در تجارت الکترونیک

مطالب دیگر:
پاورپوینت درباره روان شناسي يادگيريپاورپوینت درباره آیین نگارش مکاتبات اداریپروژه آماده ادیوس اسلایدشو عکس با قاب طلاییپاورپوینت در مورد قطعنامه 598پاورپوینت دستاوردهای انقلاب اسلامی ایرانبهترین عکس های پس زمینه گوشی با کیفیت 4kکارت ویزیت لایه باز کارواشدانلود فایل لیزر برشی صندلی با فرمت کورل دانلود فایل اماده لیزر برشی ساعت با طرح اسپیرال با فرمت کورل برای دکوراسیوندانلود فایل آماده لیزر برش طرح ساعت نقشه فلسطین به همراه مقاومت با فرمت کورل دانلود فایل لیزر برشی استند طرح موش برای سال 2020 میلادی ویژه کریسمس با فرمت کورلدانلود فایل اماده برش کشتی دکوراسیونی برای سرو غذای دریایی سوشی با فرمت کورلدانلود فایل اماده برش و جکاکی طرح جعبه نگه داری نان با فرمت کورلدانلود فایل 3 بعدی با فرمت stl در طرح دکوری برای تخت و وکیوم و تاج کمد و مبل و ...دانلود فایل 3 بعدی با فرمت stl در طرح نقاشی مخصوص تابلو برای دستگاه های cnc سه بعدی حکاکیپاورپوینت چالش های اساسی توسعه ملی و روندهای جهانیپاورپوینت کاربردهای روان‌شناسی در شطرنجپرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان پاورپوینت جهان های اجتماعی درس پنجم جامعه شناسی دهمپرسشنامه پرخاشگری باس و پری
بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر رضایت مشتری در تجارت الکترونیک|32011517|hda
نمونه ای دیگر از بهترین فایل ها با عنوان بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر رضایت مشتری در تجارت الکترونیک آماده دریافت می باشد.تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر رضایت مشتری در تجارت الکترونیک از سری تحقیق های رشته حسابداری میباشد. این تحقیق در 144صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چكيده: یکی از مهمترین چالشها برای فروشندگان در وب سایت، رضایتمندی مشتریان و استفاده مستمر آنان از وب سایت می‌باشد. در این پژوهش ما به بررسی تاثیر «کیفیت ادراک شده وب سایت» بر « رضایت مشتری » در مرکز خريد اينترنتي دیجی کالا می¬پردازیم. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی- همبستگی است و برای آزمون فرضیات و پاسخگویی به سؤالات تحقیق، از آزمونهای تحلیل عاملی و مدلسازی معادلات ساختاري استفاده شد. پس از مرور ادبيات و شناسايي شاخص ها، پرسشنامه اي بين خریداران شركت دیجی کالا توزيع و 273 پرسشنامه تكميل شده برگشت داده شد. یافته ها نشان می دهد که در وب سایت دیجی کالا ، بین «کیفیت ادراک شده وب سایت» و «رضایت مشتری»، رابطه ی معنی دار و مثبت وجود دارد. نتايج اين تحقيق در بسياري از ابعاد با نتايج ساير تحقيقات صورت گرفته هماهنگي دارد. بطور كلي نتايج اين تحقيق آگاهي ما را نسبت به عوامل تعيين كننده ي «کیفیت ادراک شده وب سایت» و «اعتماد» را افزايش داد و همچنين ميزان اثرگذاري اين عوامل را بر «رضایت مشتری» را نيز مشخص كرد.مقدمهتوسعه اینترنت تأثیر شدیدی بر محیط بازاریابی در سطح جهان داشته است. بسیاری از شرکت¬ها برای فروش محصولات و خدمات خود به این منبع عظیم مصرف کننده روی آورده¬اند و بسیاری از کسب و کارها دست به توسعه وب¬سایت¬های خود زده¬اند تا از این روند رو به رشد عقب نمانند. با توسعه اینترنت و افزایش خرید¬های برخط، تجارت الکترونیکی به یک روش مرسوم برای مصرف¬کنندگان و شرکت¬ها برای تجارت از طریق اینترنت درآمد. در اين ميان سازمان هايي موفق هستند كه به كمك ابزارهاي مديريتي و فناوري هاي نوين، از فرصت هاي ايجادشده به نفع خود استفاده كنند(زنجيرداروديگران،1387) . محيط تجارت الكترونيك يكي از اين ابزارهاست.محيط تجارت الكترونيك كه مبتني بر اينترنت است، اين امكان را به مشتريان مي دهد تا براي جستجوي اطلاعات و خريد كالا و خدمات از طريق ارتباط مستقيم با فروشگاههاي اينترنتي اقدام كنند.خريد اينترنتي براساس تجربه ي واقعي از خريد كالا نيست، بلكه براساس ظواهري مانند تصوير، شكل، اطلاعات كيفي و تبليغات از كالا استوار است.با گسترش روزافزون اينترنت در امور مختلف زندگي، يكي از مباحث مطرح، جلب اعتماد نشتري جهت انجام مبادلات از طريق اينترنت است كه مورد توجه بسياري از سازمان ها و مشتريان قرار گرفته و تحقيقات زيادي براي حمايت از ايجاد خريد اينترنتي صورت پذيرفته است .در اين زمينه هر اندازه دسترسي مشتريان به اينترنت بيشتر باشد، اينترنت نقش مهمتري را براي شركتهاي عرضه كننده ايفا مي كند.پس از حضور شركت در اينترنت، شركت مي تواند از اينترنت به عنوان ابزاري براي تبليغات استفاده كند و بدين ترتيب هم براي شركت و هم براي كالا و خدمات آن وجهه اي مثبت ايجاد كند.فروش به مشتري مهمترين جنبه اينترنت براي شركت ها مي باشد و زماني اين جنبه ي مهم اتفاق مي افتد كه معامله بر روي اينترنت انجام شده و شركت مبالغ پرداختي مشتري را دريافت كرده باشد.شركت ها مي توانند با استفاده از شبكه هاي اطلاعاتي از جمله اينترنت به فروش محصولات خود بپردازند و كانال مستقيم توزيع جديدي را به آورند تا مشتري آن طور كه تمايل دارد خريد كند.اينترنت باعث شده كه حتي شركت هاي كوچك هم بتوانند با مشتريان در سراسر جهان ارتباط برقرار كنند (جوانمرد و سلطان زاده، 1388).فهرست مطالبفصل اول 1-1- مقدمه 1-2 - شرح و بیان مساله پژوهش : 1-3 – پیشینه و تاریخچه موضوع تحقیق: 1-4- اهمیت و ارزش تحقیق : 1-5- اهداف تحقیق: 1-5-1- اهداف اصلی: 1-5 – 2- اهداف فرعی : 1-6 - فرضیه ها: 1-6 – 1- فرضیه اصلی: 1-6 -2- فرضیه های فرعی: 1-7 - مدل مفهومی تحقیق: 1-8 - نوع و روش تحقیق: 1-9 - جامعه آماری و نمونه تحقیق: 1-10 - روش ها و ابزارهای جمع آوری اطلاعات: 1-11 - روایی و پایایی پرسشنامه: 1-12- نتایج مورد انتظار پس از انجام این تحقیق : 1-13 - روش تجزیه و تحلیل داده ها: 1-14- تعریف واژه ها : فصل دوم ادبیات موضوعی تحقیق مقدمه 2-2 - تجارت الكترونيك و انواع آن 2-3 - اجزاء تجارت الكترونيكي 2-4- مزاياي تجارت الكترونيكي 2-5 - بازاریابی اینترنتی 2-6- گذار از بازاریابی سنتی به بازاريابي اينترنتي 2-7- تأثير اينترنت و بازاريابي اينترنتي بر محصول 2-8 - خريد و فروش الكترونيكي 2-9-مزایای خرید بر خط 2-10-معایب خرید بر خط 2-11- عوامل موفقيت در فروش اينترنتي 2-12-کیفیت وب ادراک شده وب سایت 2-13- رضایت مشتری از وب سايت 2-14-کیفیت وب سایت و رضایت مشتری 2-15- ماهيت و مفهوم اعتماد 2-16- اعتماد در تجارت الکترونيک 2-17- اهمیت اعتماد در تجارت الکترونیک 2-18- ابعاد اعتماد 2-19- مرور پیشینه تحقیق: 2-20- مدل كلي تحقيق فصل سوم 3-1- مقدمه 3-2- نوع و روش تحقيق 3-3- متغیرهای تحقيق 3-4- جامعه آماري و نمونه تحقيق 3-5- روشها و ابزارهاي جمع آوري اطلاعات 3-6- روايي و پايايي پرسشنامه 3-7- روشهاي تجزيه و تحليل اطلاعات فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها مقدمه 4-1- اطلاعات جمعيت شناختي 4-1-1- جنسيت 4-1-2- سن 4-1-3- ميزان تحصيلات 4-1-4- سابقه استفاده از اینترنت 4-2- آزمون فرضيات پژوهش 4-2-2- رابطه ي علٌي ميان متغيرها (مدل يابي معادلات ساختاري(SEM) ) 4-2-2-1- مدل مفهومی «کیفیت ادراک شده وب سایت»: 4-2-2-2- مدل کلی تحقیق: فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات مقدمه 5-1- نتايج بررسي فرضيات با استفاده از آزمونهاي آماري 5-1-1- نتايج بررسي فرضيه اصلي 5-1-2- نتايج بررسي فرضيه فرعي اول تا چهارم 5-1-3- نتايج بررسي فرضيه فرعي پنجم 5-1-4- نتايج بررسي فرضيه فرعي ششم 5-2- سازگاري يافته ها با تحقيقات پيشين 5-3- پيشنهادات 5-3- 1- پيشنهادات اجرايي مبتني بر يافته هاي پژوهش 5-3- 2- پيشنهادات پژوهشي منابع و مأخذ پيوست 1- پرسشنامه